دانلود جزوه و پاورپوینت و مقاله طرح درس

پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای (⭐⭐⭐)

پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-تولید-مداد-روزنامه-ای-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
1
1
2
عنوان طرح :
تولید مداد روزنامه ای
2
1
3
موقعیت طرح:
بجنورد، شهرک صنعتی شماره 2
3
1
4
مقدمه :
در سال ‌ های اخیر استفاده از چوب درختان در ساختن مداد باعث وارد انتقاداتی از سوی حامیان محیط ‌ زیست در سراسر جهان شده است، چرا كه در ساخت مداد بیش از 70 درصد از چوب مورد استفاده صنایع قرار می ‌ گیرد.
درعین حالی كه محصول، قابلیت بازیافت نیز ندارد. در سال ‌ های اخیر تحقیقات بسیاری برای جایگزینی چوب در تركیبات مداد صورت گرفته است و طرحی كه تاكنون اجرایی می ‌ شده استفاده از كاغذ باطله در ساخت مداد است.
این راهكار چند سالی است كه در كشور چین مورد استفاده قرار می ‌ گیرد و هم اكنون مدادهای تولید شده از كاغذ باطله، رقم قابل توجهی را دارا هستند. در كشور ما نیز با انتقال تكنولوژی از چین یك كارخانه تولید مداد از ضایعات روزنامه ‌ ای را آغاز كرده است كه باید به فال ‌ نیك گرفت و به ‌ طور قطع حمایت از آن باید مورد توجه بخش ‌ های خصوصی، دولتی و همچنین تشكل ‌ های حامی محیط ‌ زیست قرار گیرد.
شاید در صورت گسترش تولید این ‌ گونه مدادها در آینده نزدیك بتوان استفاده از آن را در بسیاری از نهاد و سازمان ‌ ها اجباری كرد تا از این طریق كمكی به توسعه پایدار و محیط زیست كشورمان كرده باشیم.
4
1
5
مشتریان و مصرف کنندگان:
مشتریان این محصول فرو شندگان لوام تحریر و فروشگاه های زنجیره ای می باشد.
مصرف کنندگان دانش آموزان، دانش جویان و ...
5

 

دانلود فایل

برچسب ها: پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای (⭐⭐⭐) , تولید مداد روزنامه ای , دانلود پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای (⭐⭐⭐) , تولید , مداد , روزنامه , ای , پاورپوینت , (⭐⭐⭐) ,

[ بازدید : 13 ]

[ پنجشنبه 27 مرداد 1401 ] 11:15 ] [ دیجیتال مارکتر | غلام سئو ]

[ ]

ساخت وبلاگ
بستن تبلیغات [x]