دانلود جزوه و پاورپوینت و مقاله طرح درس

تحقیق تاسیسات

تحقیق تاسیسات

تحقیق-تاسیساتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 102 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏فصل اول
‏مکان کارآموزی
‏آشنایی با محیط کارآموزی
‏این ‏مکان یک واحد تولیدی است لوازم کودک از جمله گهواره؛ کالسکه و غیره تولید می کند و تولیدات این واحد به ثبت رسیده که حتی به کشورهای خارجی هم صادر و ثبت شده است.
‏2
‏مواد تشکیل دهنده این قطعات مشمای 060 و قوطی و لوله صنعتی می باشد که در محل اتصالات از مواد پلی امیت( مواد پلاستیکی)ABS‏ و مواد پلی اتیلن تهیه می گردد که این قطعات به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک و غالب درست می شود کلیه قالبها (30 قالب) توسط کارگرهای حرفه ای ساخته می شود‏ ساخت کلیه قطعات توسط دستگاه تزریق در این واحد آماده و مهیا می گردد نوعی گهواره که در این کارگاه ساخته می شود از نوع تاشو می باشد که هم به صورت تخت و گهواره استفاده می گردد که نسبت به گهواره های دیگر دارای مزیت بهتری می باشند به علت اینکه پس از استفاده فضای کمی اشغال می کند .
‏در این واحد تولیدی 42 نفر مشغول به کار می باشند که از این مجموع حدود 36 نفر آنها عهده دار کارهای برش ، ساخت ، دوخت، ‏
‏بسته بندی می باشند و بقیه عهده دار قسمتهای مدیریتی، قالب سازی، کار کردن پشت دستگاه های تزریق، برش فلزات(تراش، فرز، دریل، جوشکاری ، کاربیت ) می باشند.
‏این واحد حدود 30 سال است که شروع به کار کرده است و محصولات این واحد به کشورهای حوزه دریای خزر و عراق و افغانستان هم صادر می گردد.
‏3
‏فصل ‏دوم
‏آشنایی با قطعات
‏4
‏ماشین‌ابزار
‏ماشین‌ابزار‏ نامی کلی است برای اشاره به یکی از رشته‌های فنی که در آن کار با دستگاه‌های ویژه صنعتی آموخته می‌شود.
‏قسمت‌های مختلف یک ماشین ابزار که باید در طراحی لحاظ شوند عبارت‌اند از: 1- محورهای اصلی ماشین ابزار که می‌تواند به صورت ‏چرخ‌دنده‏ پینیون و چرخدنده شانه‌ای: پیچ راهنما ‏پینیون‏ و چرخدنده شانه‌ای، پیچ راهنما و مهره، Ballscrew‏ باشد. 2- کوپلینگ‌ها و انتقال دهنده‌های قدرت. 3- جعبه دنده ماشین‌ ابزار. 4- بدنه و پایه دستگاه. 5- منبع قدرت. برای پوشش مناسب در طراحی بخش‌های فوق تسلط کافی به مباحث زیر ضروری است: 1- طراحی چرخدنده‌های ساده و مارپیچ، 2- چرخدنده‌های مخروطی، 3- چرخدنده‌های داخلی، 4- چرخدنده‌های حلزونی و محورهای حلزونی، 5- تحلیل یاتاقانها و محاسبه نیروی وارد بر آنها.
‏کارگاهها و آزمایشگاههای مربوط به ماشین‌ابزار

 

دانلود فایل

برچسب ها: تحقیق تاسیسات , تاسیسات , دانلود تحقیق تاسیسات , تحقیق ,

[ بازدید : 13 ]

[ شنبه 22 مرداد 1401 ] 0:26 ] [ دیجیتال مارکتر | غلام سئو ]

[ ]

ساخت وبلاگ
بستن تبلیغات [x]