دانلود جزوه و پاورپوینت و مقاله طرح درس

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

ارزیابی-اقتصادی-برنج-(-بازاریابی)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)
توليد قبل از فروش يا فروش قبل از توليد
توليد منهاي فروش مساوي است با هيچ
کسب درآمد از کشاورزی در بهترین شرایط برای کشاورز 20% می باشد در صورتی که این سهم برای صنعت بیش از 50% است .
(بازاریابی یک نوع صنعت می باشد )
تولید
فروش
مزيت نسبي چيست :
مزيت هاي نسبي اقتصادي در بخش كشاورزي ، يعني كاهش هزينه تمام شده يك محصول در مقايسه با ساير مناطق توليد با حفظ كيفيت مشابه
( قيمت سوخت- فاصله برداشت تا مصرف- ......)
. در كشور ايران با توجه به افزايش سالانه قيمت نهادهاي كشاورزي سبب خارج شدن سالانه مزيت نسبي بعضي از محصولات و كاهش صادرات مي گردد.
   
لسترتارو ، اقتصاد دان مشهور آمريكايي كه سمت مشاور اقتصادي بيل كلينتون رئيس جمهور سابق امريكا را بر عهده داشت به صراحت اعلام كرد كه در قرن بيست و يكم فقدان منابع طبيعي (نفت و گاز....) در يك كشور ممكن است مزيتي براي آن كشور باشد. ( هلند-ژاپن-......)
ن

 

دانلود فایل

برچسب ها: ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) , دانلود ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) , ارزیابی , اقتصادی , برنج , ( , بازاریابی) ,

[ بازدید : 12 ]

[ يکشنبه 23 مرداد 1401 ] 17:15 ] [ دیجیتال مارکتر | غلام سئو ]

[ ]

ساخت وبلاگ
بستن تبلیغات [x]