دانلود جزوه و پاورپوینت و مقاله طرح درس

گزارش کاراموزی تعاونی

گزارش کاراموزی تعاونی

گزارش-کاراموزی-تعاونیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏پيشگفتار
‏اينجانب ‏آزاده زارعي نژاد ‏ ‏پروژه كارآموزي خود را در ‏شركت تعاوني ‏روستايي‏ استان فارس‏ گذراندم . ‏این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ‏شركت‏ ‏به‏ مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف با عمل و اجرای ‏كار‏ صورت گرفته است.
‏اينجانب نيز در طي مدت حضور خود در محل كارآموزي استفاده هاي علمي و عملي خوبي نموده ، با توجه به زمان محدود 240ساعته تقريبا به همه ريزه كاريها ي اجرايي ونظارتي واقف شدم ، از اينرو شايد بهتر باشد واحد كارآموزي به دوقسمت تقسيم شده تا اين ‏ن‏قيصه جبران گشته و ارتباط با محيط كار حفظ شود ، همچنين پيشنهاد مي شود در صورت امكان تعامل بيشتري بين استاد كارآموزي و سرپرست و همچنين دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بوجود آيد تا دانشجو با تعهد بيشتري پا به عرصه عمل بگذارد .
‏مقدمه
‏يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد .
2
‏با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم ‏.
‏ميزان رضايت دانشجو از اين دوره
‏اين دوره بسيار مفيد و براي دانشجوحاعز اهميت مي باشد‏ و‏هدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه ، ايجاد و درك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روشها و كاربردهاي عملي و اجرايي ، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين ميزان كاربرد تئوري در عمل بوده است.
3
‏فصل اول
‏( آشنايي كلي با مكان كارآموزي‏ )
‏مشخصات كلي با مكان كارآموزي
4
‏شركت تعاوني مصرف ‏روستايي‏ ‏استان فارس ‏واقع در شيراز ‏خيابان‏ قصرالدشت نبش عفيف آباد‏ و اصول كار شركت ‏ارائه خدمات بهتر به جامعه ‏روستاييان‏ و فروش اجناس كمي پايين ‏تر از نرخ بازار براي قشر زحمت كش مي باشد ‏.

 

دانلود فایل

برچسب ها: گزارش کاراموزی تعاونی , دانلود گزارش کاراموزی تعاونی , گزارش , کاراموزی , تعاونی ,

[ بازدید : 11 ]

[ يکشنبه 23 مرداد 1401 ] 3:19 ] [ دیجیتال مارکتر | غلام سئو ]

[ ]

ساخت وبلاگ
بستن تبلیغات [x]